کامل فیلم بعد از اتفاق

دوشنبه 13 مرداد 1399
18:01

دانلود کامل فیلم بعد از اتفاق 1399 اثری از پوریا حیدری اوره, دانلود کامل فیلم بعد از اتفاق با لینک مستقیم رایگان کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود کامل فیلم سینمایی ایرانی بعد از اتفاق جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه کامل فیلم

فیلم بعد از اتفاق

دانلود فیلم بعد از اتفاق

 

من! حاضرم همه‌ی دنیا را ساکت کنم تا تو در آغوشم آرابپیچمشم بخوابی. حالا تب تنت را ببوس روی تن من. مثل بازی آب و خاک لجوج و تمام خواه به تنت بپیچم؟ مثل برکه ای زلال در آغوش زمین جایی برای خودم دست و پا کنم؟ خب حالا مرا ببوس مثل نیلوفر آبی موهام خیس خیس است. بپیچمش به را می‌کشد این چشمه نباید بند بیاید میخک‌هایی که در قلب‌ها شکوفا شده‌اند از تشنگی

اسامی بازیگران بعد از اتفاق جواد عزتی , علی انصاریان , روح ‌الله جعفری

خلاصه داستان بعد از اتفاق: … خبرهای جدید این پروژه که به زودی به پایان فیلمبرداری خود می رسد در یک استودیو و در شرایط ویژه‌ای در حال ساخت است. / 5 تیر 99

 

فیلم بعد از اتفاق – bad az etefagh Film سال ساخت: 1399 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: شهاب حسینی | نویسنده: ؟ | کارگردان: پوریا حیدری اوره

.

 

فیلم بعد از اتفاق


فیلم سریال مرتبط