دانلود فیلم آن سوی ابرها نمایش خانگی

سه شنبه 23 مرداد 1397
14:58

دانلود رایگان کامل فیلم آن سوی ابرها نمایش خانگی مجید مجیدی, دانلود فیلم آن سوی ابرها نمایش خانگی با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود فیلم آن سوی ابرها نمایش خانگی سینمایی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه نمایش خانگی

دانلود فیلم آن سوی ابرها

دانلود فیلم آن سوی ابرها

 

آبشخور ما کردند. این آب روان نـمـی افـتـد !... "منبع: نت" + بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی! سکوت کنی! فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری! تموم که شد بغلش کنی و آروم در گوشش بگی: با من نجنگ! من دوستت دارم. .. برچسب‌ها: اشعار نرودا 5 نظر| توسط: نیما شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ق.ظ تو بگو! بی هوا چگونه نفس بکشم تو بگو! بی هوا چگونه نفس بکشم تا عطرت را غافل گیر کنم؟ حواس پیراهنت را به کجا پرت کنم که دست تنهاییم به آن نرسد؟ وقت را چگونه می شود کشت وقتی تنها چیزی که دارم عقربه های گیج این ساعت است که همیشه دور خودشان می چرخند؟ من از پنجره ای بی بخار می گویم که اسمت را

آن سوی ابرها – Ansooye Abrha تهیه کننده: ؟ |نویسنده و کارگردان: مجید مجیدی سال ساخت: 1395 |پخش: 97 | پخش کننده: کول دانلود

اسامی بازیگران آن سوی ابرها مالاویکا موهانن و ایشان خاتر خلاصه داستان آن سوی ابرها: در ستایش عشق و زندگی و تنوع روابط انسانی در طبقات پایین جامعه هندوستان می باشد است. خبر ساخت فیلم را اولین بار را ای.آر. رحمان در ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ در فیسبوک خود منتشر کرد. این فیلم به سه زبان از جمله زبان تامیلی ساخته شده‌ است. خبرهای جدید از آن سوی ابرها پیش بینی می شود «آن سوی ابرها» در جشنواره ونیز رونمایی شود. فیلم آن سوی ابرها درجشنواره لندن ۲۰۱۷ پذیرفته شد./ 11 شهریور 96 تاریخ اکران آن سوی ابرها 12 اردیبهشت 97 زمان پخش در شبکه نمایش خانگی آذر 97 (این تاریخ اولیه احتمالی و غیررسمی از سوی شرکت پخش کننده است و ممکن است در آینده دستخوش تغییر شود)

  

 

 

دانلود فیلم آن سوی ابرها


فیلم سریال مرتبط