فیلم روز ششم تماشای آنلاین

جمعه 05 دی 1399
15:25

دانلود فیلم روز ششم تماشای آنلاین حجت قاسم زاده اصل, دانلود فیلم روز ششم تماشای آنلاین با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود فیلم سینمایی ایرانی روز ششم تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین

دانلود فیلم روز ششم

دانلود فیلم روز ششم

و آینه را می زنی می‌شکنی من دلگیر می‌شوم ... تو در همین خرده آینه ها تکرار می‌شوی! من می‌خندم می‌گویم : "تو همیشه ناشیانه ماهرانه ترین کارها را انجام می‌دهی ! " می‌خندی .... من عاشق خندیدنت می‌شوم من اشتباه نمی‌کنم که آینه را دست تو می‌سپارم یا

اسامی بازیگران روز ششم امیر جعفری , جمشید هاشم پور , مصطفی زمانی خلاصه داستان روز ششم: «روز ششم» نخستین ساخته سینمایی قاسم زاده اصل است که پیش از این ساخت سریال هایی چون «تاریکی شب روشنایی روز»، «یادآوری» و … را بر عهده داشته است.

.

فیلم روز ششم


فیلم سریال مرتبط