فیلم جوجه تیغی پرده ای لورفته

یکشنبه 07 دی 1399
15:05

دانلود فیلم جوجه تیغی پرده ای لورفته اثری از مستانه مهاجر, دانلود فیلم جوجه تیغی پرده ای لورفته با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود فیلم سینمایی ایرانی جوجه تیغی پرده ای لورفته جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه پرده ای لورفته

فیلم جوجه تیغی

دانلود فیلم جوجه تیغی

کردن تو را دارد به همه شان حسادت میکنم من آنقدر عاشقم که به طبیعت بدبینم طبیعت پر از نفس های آدمهاست که مرا وادار می‌کند حسادت کنم به تو و رویای نداشته ام....... منبع نیما یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ کوچه بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم شدم آن عاشق دیوانه که بودم در نهانخانه جانم گل یاد تو درخشید باغ صد خاطره خندی

اسامی بازیگران جوجه تیغی آناهیتا درگاهی , پژمان بازغی , حامد کمیلی , مهراب قاسم خانی , نازنین بیاتی , نگار فروزنده , هادی کاظمی , هومن برق نورد , پانته آ پناهی ها, هادی عطایی فر, مهتاب ثروتی, آیدا ماهیانی, صحرا اسداللهی, آرزو نبوت, نگار فروزنده، امید روحانی و نوشین تبریزی

خلاصه داستان جوجه تیغی: با پایان تدوین نخستین ساخته مستانه مهاجر، «جوجه تیغی» به مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی رسید. به گزارش روابط عمومی فیلم، اشکان مهری و پانته ‌آ فارسیجانی تدوین «جوجه تیغی» را به پایان رساندند و فرامرز ابوالصدق کار صداگذاری فیلم را آغاز کرد. همچنین آریا عظیمی‌نژاد موسیقی فیلم را می‌سازد.

.

فیلم جوجه تیغی


فیلم سریال مرتبط