فیلم شهری که با تو دیدم نیما جوادی

دوشنبه 10 آذر 1399
14:08

دانلود فیلم شهری که با تو دیدم نیما جوادی محصول 1399, دانلود فیلم شهری که با تو دیدم نیما جوادی با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود فیلم سینمایی ایرانی شهری که با تو دیدم نیما جوادی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه نیما جوادی

دانلود فیلم شهری که با تو دیدم

دانلود شهری که با تو دیدم

ز دریا غرقه در دریا شدم سایه‌ای بودم از اول بر زمین افتاده خوار راست کان خورشید پیدا گشت ناپیدا شدم زآمدن بس بی نشانم وز شدن بس بی خبر گوئیا یکدم برآمد کامدم من یا شدم وقتی زیر آوار احساساتم بی اختیار میلرزی. انار قرمز نیازهای من مدتیست ترک خورده. بوسه میخواهم بی مقدار. جنون اندامت را در نبودنت به برکه ی نیازهایم سپرده ام. آن شب که خدا برجستگیهای صورتی را بر بدنت میتراشید بهشت لبریز از بهار

اسامی بازیگران شهری که با تو دیدم شبنم قلی خانی ، رحیم نوروزی، شیوا طاهری، جوانه دلشاد، هستی فرحی، حسن جویره، نیما جوادی، بهنام سرلک

خلاصه داستان شهری که با تو دیدم: عشق، دل را به آشوب می اندازد، هر جا، بر هر کس و در هر زمان که فرود آید.

خبرهای جدید شهری که با تو دیدم که در ژانرِ رمانتیک، فانتزی و موزیکال است و در دو مقطعِ زمانیِ صفویه و زمان حال روایت می شود از شهریورماه سال جاری در 4 فاز جداگانه کلید خورد و هم اکنون در بیش از 30 لوکیشن در حال فیلمبرداری است. / 1 آذر 99

 

.

فیلم شهری که با تو دیدم


فیلم سریال مرتبط