دانلود فیلم پا تو کفش من نکن با بازی سحر قریشی

سه شنبه 18 مهر 1396
12:06

دانلود فیلم پا تو کفش من نکن کیفیت عالی, دانلود رایگان کامل فیلم سینمایی ایرانی پا تو کفش من نکن کیفیت عالی با لینک مستقیم, دانلود فیلم جدید «پا تو کفش من نکن» کیفیت عالی ساخته حسین فرحبخش بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

فیلم پا تو کفش من نکن

دانلود فیلم پا تو کفش من نکن

 ب.ظ بگذار سر به سینه ی من بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی درد مند را شاید که بیش از این نپسندی به کار عشق آزار این رمیده ی سر در کمند را بگذار سر به سینه ی من تا بگویمت اندوه چیست، عشق کدامست 

پا تو کفش من نکن - Pa tu Kafshe Man Nakonسال ساخت: 1395 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: عبدالله علیخانی | نویسنده: ؟ | کارگردان: حسین فرحبخش

 اسامی بازیگران پا تو کفش من نکن بهنوش بختیاری، سحر قریشی، رضا ناجی و یوسف تیموری. خلاصه داستان پا تو کفش من نکن: داستان دو زوج را روایت می کند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌ روند ولی شلوغی محضر عاملی می‌ شود برای رخداد اتفاقی غیرمنتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر!… 

 

دانلود فیلم پا تو کفش من نکن


فیلم سریال مرتبط