دانلود فیلم هفت و نیم نوید محمودی

پنجشنبه 08 خرداد 1399
12:33

نوید محمودی دانلود فیلم هفت و نیم, دانلود فیلم هفت و نیم نوید محمودی با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود فیلم سینمایی ایرانی هفت و نیم نوید محمودی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه نوید محمودی

دانلود فیلم هفت و نیم

دانلود فیلم هفت و نیم

 

تو باشم! بگذار ... بگذاریم! این روزها خیدیوارهایی که خواب شعار و شبنامه شاملو" دفتر عشق: دلم به... من تو را می خواهملی پنجشنبه را دوست می داشتم. آواز و انار و آهو را دوست می داشتم. من نمی دانم، من همه چی را دوست می داشتم … چرا به یاد نمی آورم؟! گفتم از کنار پنجره، از روبروی آن کلاغ که بر آنتن بامی ک برای گریه دلم تنگ است ! "قیصر امین پور" از مجموعه: آینه های. "ناشناس" ا

اسامی بازیگران هفت و نیم

ندا جبراییلی، شادی مختاری، هستی مهدوی، محمدرضا غفاری، آناهیتا افشار، علی رضا کمالی نژاد، فرشته حسینی، حسین مهری، رویا جاوید نیا، هانیه قاسمی، شیدا خلیق

خلاصه داستان هفت و نیم:

این فیلم ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان روایت می‌کند. «هفت و نیم» قصه دخترانی است که در یک شب مراسم عروسی آنها برگزار خواهد شد، اما هر کدام از آن‌ها به نوعی درگیر مساله‌ای هستند.

خبرهای جدید

تاریخ اکران

این فیلم به زودی اکران آنلاین خواهد شد!

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

معمولا 4 تا 6 ماه پس از اکران عمومی در سینماها

 

 

فیلم هفت و نیم – Haft o nim Film سال ساخت: 1399 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: جمشید محمودی | نویسنده و کارگردان: نوید محمودی

.

 

فیلم هفت و نیم


فیلم سریال مرتبط