فیلم شیشلیک با ترافیک نیم بها

چهارشنبه 15 مرداد 1399
17:09

دانلود فیلم شیشلیک با ترافیک نیم بها 1399 اثری از محمدحسین مهدویان, دانلود فیلم شیشلیک با ترافیک نیم بها با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود فیلم سینمایی ایرانی شیشلیک با ترافیک نیم بها جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها

فیلم شیشلیک

دانلود فیلم شیشلیک

 نی و من قالب زیبای تو را در جاودانی‌ترین جای قبلم، جاودانی می‌کنم از اینکه روزگار تیره است و شب ما تیره است، باک نداریم من به فروغ تن اندوهگین تو می‌نگرم و تو به آتش بازی قلب من خیره می‌شوی سرتاسر این پهنه درد پر از سکوت است فقط قلبهای ما است که می‌خواند در کنار رودی از مرگ به زندگی می‌اندیشم "بیژن جلالی" برگرفته از وبلاگ: چشم من... قلب ت

اسامی بازیگران شیشلیک پژمان جمشیدی , جمشید هاشم پور , رضا عطاران , ژاله صامتی , مه لقا باقری , وحید رهبانی , عباس جمشیدی

خلاصه داستان شیشلیک: خبرهای جدید «شیشلیک» با سرمایه‌گذاری “فیلم‌مارکت” تولید  می‌شود که پیش از این با برند “اول‌مارکت” تجربهی سرمایه‌گذاری و تولید آثاری چون برنامه تلویزیونی دورهمی (سری سوم و چهارم)، فیلم سینمایی «درخت گردو»، سریال «هیولا» و فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» را داشته است و اخیرا با ایجاد برند “فیلم‌مارکت” وارد عرصه سرمایه‌گذاری و تولید فیلم، سریال و برنامه‌های تلویزیونی شده‌است. / 8 تیر 99

 

فیلم شیشلیک – Shishlik Film سال ساخت: 1399 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: محمدرضا منصوری | نویسنده: امیرمهدی ژوله | کارگردان: محمدحسین مهدویان

.

 

فیلم شیشلیک


فیلم سریال مرتبط