دانلود فیلم کوسه تماشای آنلاین

پنجشنبه 08 خرداد 1399
13:59

دانلود فیلم کوسه تماشای آنلاین 1399 اثری از علی عطشانی, دانلود فیلم کوسه تماشای آنلاین با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود فیلم سینمایی ایرانی کوسه تماشای آنلاین جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تماشای آنلاین

فیلم کوسه

دانلود فیلم کوسه

 

دعا کردم تا پرنده شدم آنقدر دعا کردم تا پرنده شدم اما حالا که این همه راه را به سوی تو پَر زده ام تو قیچی بدست در پرچین نشسته ای غافل از اینکه من تو را بیشتر از پَرهایم دوست دارم. "عادل دانتیسم" اشعار عادل دانتیسم نیما یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 ق.ظ گرگ ها هرگز گریه نمی کنند گرگ ها هرگز گریه نمی کنند اما گاهی چنان عرصه ی زندگ

اسامی بازیگران کوسه: 
پژمان جمشیدی , ریحانه پارسا , مهدی هاشمی , مهران احمدی خلاصه داستان کوسه: پیش تولید کوسه از 15 بهمن ماه و در سکوت خبری آغاز شده بود و قرار بود فیلمبرداری آن از اواسط فروردین ماه آغاز شود که با شیوع کرونا به تعویق افتاد و بر اساس برنامه ریزی ;ها اواخر خردادماه کلید زده خواهد شد. تاریخ اکران زمان پخش در شبکه نمایش خانگی معمولا 4 تا 6 ماه پس از اکران عمومی در سینماها (جهت دریافت تاریخ دقیق تر به تلگرام ما بپیوندید)

 

فیلم کوسه – Koose Film سال ساخت: 1399 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: محمد احمدی | نویسنده: پیمان عباسی | کارگردان: علی عطشانی

.

 

فیلم کوسه


فیلم سریال مرتبط