دانلود فیلم منشی مخصوص من با ترافیک نیم بها

پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399
13:42

صالح دلدم دانلود فیلم منشی مخصوص من با ترافیک نیم بها محصول 1399, دانلود فیلم منشی مخصوص من با ترافیک نیم بها با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود فیلم سینمایی ایرانی منشی مخصوص من با ترافیک نیم بها جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها

فیلم منشی مخصوص من

دانلود فیلم منشی مخصوص من

 

دهانی که هنوز هیچ غربتی آشناتر از آغوش یک زن نیست. فاتحه مرشید شعر به اشتباه به نام فروغ ثبت شده بود. با تشکر از دوست عزیزم (حمید آقا) برای تذکر و اصلاح نام شاعر. و تشکر از آسمان عزیز برای ارسال این شعر زیبا اشعار محمود صانع کتاب کبوتر با کبوتر باز تنهاست نیما شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:59 ق.ظ می خواهم روی لبانت گل بکارم دوستت دارم با اینکه تو خیلی چیزها را نمی بینی / شاعر مراکشی مترجم: 

 

اسامی بازیگران منشی مخصوص من

حسام نواب صفوی، سیروس گرجستانی، ساناز سماواتی، مجید شهریاری، سپیده ذاکری، شهرام تیموریان، سیاوش قاسمی، ساناز نام دوست، اردشیر کاظمی، امیرحسین داودی و هاوار قاسمی

خلاصه داستان منشی مخصوص من:

منشی مخصوص من به کارگردانی و نویسندگی صالح دلدم در سال ۹۲ تولید شده و تا کنون نتوانسته بود مجوز اکران دریافت کند. این فیلم مضمونی کمدی اجتماعی با درون مایه سیاسی دارد.

تاریخ اکران

«منشی مخصوص من» پس از شش سال توقیف اکران آنلاین می‌شود در صورت نهایی شدن برنامه اکران آنلاین «منشی مخصوص من» سومین فیلمی است که در ایام شیوع کرونا به صورت آنلاین نمایش داده خواهد شد.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

به زودی 

منشی مخصوص من حتما قاچاق می‌شود اما چاره‌ای جز اکران نداریم/ سازمان سینمایی در خدمت صاحبان زر و زور است/ منفعت چه کسانی اجازه تصویب قانون کپی رایت را نمی‌دهد؟

 

فیلم منشی مخصوص من – Monshie Makhsoose Man Film سال ساخت: 1392 | پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: صالح دلدم

.

 

فیلم منشی مخصوص من


فیلم سریال مرتبط