قسمت اول سریال هم گناه و فیلم های مطرب و رد خون به نمایش خانگی می آیند +دانلود

دوشنبه 28 بهمن 1398
12:08

سرانجام انتظارها به پایان رسید و سریالی که بسیاری از شما منتظر دیدنش بودید، سریال تماشایی هم گناه به شبکه نمایش خانگی می آید. به جز قسمت اول هم گناه، قسمت 13 از سریال دل، قسمت پنجم سریال خواب زده، قسمت 15 کرگدن نیز افزون بر فیلم های محبوب و پرطرفدار رد خون، مطرب و ایده اصلی نیز به مرحله پخش می رسند. در این پست، به بررسی و ارایه لینک دانلود این آثار که همگی آن ها به صورت قانونی و با حجم ترافیک و دانلودی نیم بها از وبسایت کول دانلود در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهد، می پردازیم.

 قسمت اول سریال هم گناه

 هم گناه با دست پر و با شمار پرتعداد بازیگرهای نامی و ستاره های ایرانی به عنوان جایگزین سریال مانکن پخش می شود و به عقیده برخی منتقدین این سریال می تواند رکورد فروش امسال را جابجا کندهم گناه یک کار اجتماعی، عاشقانه است که در سال جاری به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی محسن و علی کوچکی ساخته شده است.

لیست هنرپیشه های پربازیگرترین سریال تاریخ ایران بدین شکل است: پرویز پرستویی , مصطفی کیایی , هدیه تهرانی , مهتاب کرامتی , هنگامه قاضیانی , حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق و مارال بنی آدم, علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمدرسول صفری، محمد موحدنیا و آی‌تک جاویدنژاد,  ساقی حاجی‌پور

 در خلاصه داستان هم گناه به عنوان معرفی خط داستانی آن امده است که: ماجرای ما درباره خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال هاست در کار پرورش گل های تزیینی و گل های مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر ۵٨ سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و …

 

شما می توانید در این جا به لینک دانلود سریال جذاب و تماشایی هم گناه دسترسی داشته باشید:

 

دانلود قانونی این سریال: دانلود سریال هم گناه

 

 سریال طنز و کمدی موچین

 بلافاصله پس از هم گناه نیز سریال طنز و کمدی موچین پخش خواهد شد. این سریال مخصوص علاقمندان به ژانر کمدی و به ویژه دوستداران علی صادقی می باشد که طرفدارانش کم هم نیستند.

در خلاصه داستان سریال موچین که با بازی مرجانه گلچین, علی صادقی, امیر نوری, حمید لولایی, زهرا جهرمی, عباس جمشیدی فر, مهران رجبی, رابعه اسکویی, شهره لرستانی, آشا محرابی است، می خوانیم که: انصاف نیست که دنیای ما آن قدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی 100 بار ببینیم و آن قدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم… 

 

دانلود قانونی این سریال: دانلود سریال موچین

 


 دانلود فیلم ایده اصلی

ایده اصلی فیلمی به کارگردانی آزیتا موگویی و تهیه کنندگی مهدی کریمی تفرشی نوشته امیر عربی محصول سال ۱۳۹۷ ایران می‌باشد. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند، شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند. مهندس سعید پارسا که چندسالی است از همسرش رؤیا عضدی جدا شده و رئیس یکی از شرکت‌های حاضر در مناقصه است. دیگران نیز با اهداف متفاوت سعی در برنده شدن در این مناقصه سرنوشت ساز را دارند. رسیدن به موفقیت برای آدم‌های این قصه منجر به پیچیدگی‌هایی در روایت آن می‌شود.

بازیگران ایرانی این فیلم پرستاره به ترتیب مقابل می باشند: بهرام رادان, مریلا زارعی, هانیه توسلی, پژمان جمشیدی, حسن معجونی, مهرداد صدیقیان.

 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم ایده اصلی

 

ماجرای نیمروز 2

ماجرای نیمروز: رد خون، دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با نامزدی در ۱۲ رشته این جشنواره، توانست ۳ سیمرغ بلورین بدست آورد.

محمدحسین مهدویان در سال 97 بود که رد خون را با فیلمنامه ای از حسین تراب نژاد و به تهیه کنندگی محمود رضوی و همچنین گروهی از بازیگران مشهور و نامی ایرانی مانند الناز شاکردوست , بهنوش طباطبایی , جواد عزتی , حسین مهری ,  محسن کیایی , هادی حجازی فر , هستی مهدوی , ساخت.

در فیلم ماجرای نیمروز 2 که هنرپیشه هایی چون الناز شاکردوست , بهنوش طباطبایی , جواد عزتی , حسین مهری ,  محسن کیایی , هادی حجازی فر , هستی مهدوی , مهدی زمین پرداز, احمد قزوینی بازی می کنند، به عنوان خلاصه داستان آمده است که: خونه‌ افشین رو گشتن. خونه‌ خواهر منو. بهشون نگفتی من کی‌ ام؟ نگفتی چه کارایی از دست‌ رفیقت برمیاد؟ – بوی سیگار میدی. – اینم گزارش کن

 

شما می توانید این فیلم پرطرفدار را از لینک زیر دانلود کنید. مصرف اینترنت شما برای دانلود آثار ما نیم بها محاسبه می شود.

 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم رد خون

 

 

 دانلود فیلم مطرب

و اما در آخر و مهم تر از همه.... فیلم محبوب و سوپرایز اکران امسال نیز به شبکه نمایش خانگی می آید. این فیلم به تازگی با گذر از آمار فروش 38 میلیارد تومانی هزارپا، توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند و عنوان پرفروش ترین و محبوب ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد.

مصطفی کیایی کارگردان موفق این سال های کشور در سال 97 با شماری از بازیگران ایرانی و ترکی مانند: محسن کیایی, پرویز پرستویی, الناز شاکردوست, مهران احمدی وعایشه گل این شاهکار را ساخته بود.

مطرب یک فیلم سراسر طنز و خنده می باشد که درباره یک خواننده دهه شصتی با بازی پرویز پرستویی است که زندگی وی را در چند دهه روایت می کند. وی یکی از خوانندگان غیر مجاز زمان شاه است که در کاباره ها می خواند و در دی ماه 57 اولین جرعه های شهرت را می نوشید که انقلاب می شود. وی همواره تا آخر عمرش می گوید که اگر فقط یک ماه دیر تر انقلاب شده بود من به یکی از مشهورترین خوانندگان ایرانی بدل می شدم!

 

در ادامه، لینک پرفروش ترین فیلم سینمای ایران برای شما آماده شده است. مصرف اینترنت شما برای دانلود تمام آثار ما به صورت نیم بها محاسبه می شود.

 

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم مطرب

 


فیلم سریال مرتبط