دانلود فیلم مهمانخانه شکوفه نو کيفيت عالی

شنبه 27 بهمن 1397
15:00

دانلود رایگان کامل فیلم مهمانخانه شکوفه نو کيفيت عالی 1398 اثری از تاکی فومی تی یوتسویی, دانلود فیلم مهمانخانه شکوفه نو کيفيت عالی با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی , دانلود فیلم مهمانخانه شکوفه نو کيفيت عالی سینمایی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه کيفيت عالی

دانلود فیلم مهمانخانه شکوفه نو

دانلود فیلم مهمانخانه شکوفه نو

 

 ست کامشب، سر گفت و گو ندارد چه نوازد و چه سازد، به جز از نوای گریه نی خسته یی که جز بغض تو در گلو ندارد ره زندگی نشان ده، به کسی که مرده در من که حیات بی تو راهی، به حریم او ندارد ز تمام بودنی ها، تو همین از آن من باش که به غیر با تو بودن، دلم آرزو ندارد. "حسین منزوى" برچسب‌ها: اشعار حسین منزوی، شعر موزون، غزل 3 نظر | توسط: نیما دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:21 ب.ظ به دل هوای تو دارم به دل هوای تو دارم و بر و دوشت که تا سپیده دم امشب کشم در آغوشت چنان نسیم که گلبرگ ها ز گل بکند برون کنم ز تنت برگ برگ ت 

فیلم مهمانخانه شکوفه نو – MehmanKhane Shokufe No Film تهیه کننده: جواد نوروزبیگی | کارگردان: تاکی فومی تی یوتسویی سال ساخت: 1398 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود

اسامی بازیگران مهمانخانه شکوفه نو مهناز افشار , آیاکو کوبایاشی (بازیگر سنین کودکی اوشین)

خلاصه داستان مهمانخانه شکوفه نو: مهناز افشار همبازی اوشین شد/ پیش تولید محصول مشترک سینمای ایران و ژاپن با نام «مهمانخانه شکوفه نو» به کارگردانی تاکی فومی تی یوتسویی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی آغاز شد/ کارگردان و مدیر فیلمبرداری این فیلم امروز برای آغاز پیش تولید وارد ایران شدند

خبرهای جدید از مهمانخانه شکوفه نو … تاریخ اکران فیلم مهمانخانه شکوفه نو … زمان پخش در شبکه نمایش خانگی … گالری عکس های فیلم مهمانخانه شکوفه نو …. لینک های قانونی دانلود فیلم مهمانخانه شکوفه نو با 4 کیفیت گوناگون دانلود فیلم مهمانخانه شکوفه نو به زودی و پس از پخش لینک ها پس از اکران و پخش خانگی آماده خواهند شد جهت آگاهی آپلود فایل ها به تلگرام ما بپیوندید

  

 

 

دانلود فیلم مهمانخانه شکوفه نو


فیلم سریال مرتبط