دانلود من سیاه پوستم نامحدود

جمعه 07 دی 1397
22:20

دانلود رایگان کامل فیلم من سیاه پوستم نامحدود 1398 اثری از رفیع پیتز, دانلود فیلم من سیاه پوستم نامحدود با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم من سیاه پوستم نامحدود سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه نامحدود

دانلود فیلم من سیاه پوستم

دانلود فیلم من سیاه پوستم

 

ه . "، بی مقدمه دست بر کمر عشق بگذارم و ... از میانه های شب، با تو همآغوش شوم پیش می آید این چنین زخم خورده، خودم را بیابم و روح مجروحم را دست تن گرم تو بسپارم پیش می آید چشم بسته از تردد بی رحم خیابان بگذرم و با تو به تماشای دستان خالی مرگ بنشینم پیش می آید من شعری ننویسم ... هرگز اما نمی شود با تـــو باشم و شاعرانگی هایم را از یاد ببرم ...! "سیدمحمد مرکبیان" برچسب‌ها: اشعار سید محمد مرکبیان 0 

Legal, full & direct I’m Black 2019 iranian movie by Rafi Pitts فیلم من سیاه پوستم – I’m Black Film تهیه کننده: ؟ | نویسنده و کارگردان: رفیع پیتز سال ساخت: 1397 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود

خلاصه داستان من سیاه پوستم: نگاه انتقادی به سیاست‌های دولت آمریکا مبنی بر عمل نکردن به وعده‌های خود به سربازانی را دارد که برای دریافت «کارت سبز» و شهروند شدن در کشور آمریکا راهی جنگ در کشورهای مختلف شده اند، اما در پایان ماموریت خود به دلیل اینکه شماره کارت ملی ندارند «کارت سبز» دریافت نمی کنند.

خبرهای جدید از من سیاه پوستم فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» محصول سه کشور آلمان، فرانسه و مکزیک است و علاوه‌بر رفیع پیتز به عنوان کارگردان، کریستوس کاراماتیس فیلمبردار، دانیال لابارت تدوین، ملک جهان خزاعی مدیرهنری، رازوان رادولسکو و رفیع پیتز فیلمنامه نویس و تاناسیس کاراتانوس، ریتا داگر و نیکولاس سیرلیس مکزیک تهیه‌کنندگان در تولید این فیلم همکاری داشته اند.

«من سیاه پوستم» نامزد خرس طلا در برلین سال ۲۰۱۶ و برنده بهترین فیلم از جشنواره بخارست در سال ۲۰۱۶ ‌بهترین فیلم جشنواره بلگراد سال ۲۰۱۷ شده است.

تاریخ اکران فیلم من سیاه پوستم ... زمان پخش در شبکه نمایش خانگی ... گالری عکس های فیلم من سیاه پوستم ...

 

 

 

دانلود فیلم من سیاه پوستم


فیلم سریال مرتبط