دانلود فیلم سینمایی قصر شیرین

پنجشنبه 06 دی 1397
16:54

دانلود رایگان کامل فیلم سینمایی قصر شیرین 1398 اثری از رضا میرکریمی, دانلود فیلم سینمایی قصر شیرین با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم سینمایی قصر شیرین سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه سینمایی

دانلود فیلم قصر شیرین

دانلود فیلم قصر شیرین

 

 نبود! . حالا درِ همان خانه به روی من قفل شد!! ... من دیگر نیستم اما تو، قول بده به من قول بده هر روز به گلدان‌های سبز کنار پنجره سلام کنی قول بده مراقب کبوترانی باشی که پشت پنجره لانه می‌سازند قول بده هر روز صبح یک لیوان چای گرم بنوشی قول بده مهربان باشی با نازبالش‌هایی که خودم دوختم قول بده به من قول بده خودت باشی ... من چمدانم را بستم و خاطرات عاشقی را در حجم کوچکش جا دادم و با عشق با غزل با شعر ب

فیلم قصر شیرین – Ghasre Shirin Film تهیه کننده: ؟ | نویسنده و کارگردان: رضا میرکریمی سال ساخت: 1397 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود Legal, full & direct Ghasre Shirin 2019 iranian movie by Reza MirKarimi

اسامی بازیگران قصر شیرین حامد بهداد خلاصه داستان قصر شیرین: … خبرهای جدید از قصر شیرین فیلم رضا میرکریمی به جشنواره فجر می رسد؟/ فیلمبرداری «قصر شیرین» تا نیمه دی ادامه دارد. فیلمبرداری فیلم «قصرشیرین» از نیمه مهرماه در استان کهگیلویه و بویراحمد جلوی دوربین رفته و فیلمبرداری آن به تازگی از نیمه گذشته است تاریخ اکران فیلم قصر شیرین … زمان پخش در شبکه نمایش خانگی … گالری عکس های فیلم قصر شیرین ….

 

 

 

 

دانلود فیلم قصر شیرین


فیلم سریال مرتبط