دانلود فیلم سینمایی پیچ تند

پنجشنبه 06 دی 1397
16:49

دانلود رایگان کامل فیلم سینمایی پیچ تند 1398 اثری از سروش صحت, دانلود فیلم سینمایی پیچ تند با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی , دانلود فیلم سینمایی پیچ تند سینمایی ایرانی جدید  بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه سینمایی

دانلود فیلم پیچ تند

دانلود فیلم پیچ تند

 

 به من قول بده سال‌ها پیش من و تو خانه‌ای ساختیم که آجرهایش رنگ گل‌های سوسن بود فرش زیر پایمان اطلسی‌های بهشت و خانه‌مان پر از گلدان‌های سبز کوچک ... سال‌ها پیش من و تو در تمام کوچه‌های این شهر با هم قدم زدیم تو بر لب جاری‌ترین رودخانه شهر مرا بوسیدی و من زیر سایه درختان این شهر غزل غزل عاشقت شدم . سال‌ها پیش بستری داشتیم پر از گل‌های یاس و من برای داشتنت رو‌به‌روی دنیا ایستادم تو را فریاد زدم... . آه! چه زود گذشت

Legal, full & direct Piche Tond 2019 iranian movie by Sorous Sehat فیلم پیچ تند – Piche Tond Film سال ساخت: 1397 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان | نویسنده و کارگردان: سروش صحت اسامی بازیگران پیچ تند هانیه توسلی , علی مصفا , جواد عزتی , پژمان جمشیدی خلاصه داستان پیچ تند: … خبرهای جدید از پیچ تند آغاز فیلمبرداری نخستین ساخته سروش صحت / فیلمبرداری فیلم سینمایی «پیچ تند» به تازگی در شمال کشور آغاز شده / 26 آذر 97 تاریخ اکران فیلم پیچ تند … زمان پخش در شبکه نمایش خانگی … گالری عکس های فیلم پیچ تند ….

 

  

 

 

دانلود فیلم پیچ تند


فیلم سریال مرتبط