دانلود فیلم داش آکل بهترین کیفیت

سه شنبه 23 مرداد 1397
17:42

دانلود رایگان کامل فیلم داش آکل بهترین کیفیت محمد عرب, دانلود فیلم داش آکل بهترین کیفیت با لینک مستقیم کم حجم, دانلود فیلم داش آکل بهترین کیفیت سینمایی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه بهترین کیفیت

دانلود فیلم داش آکل

دانلود فیلم داش آکل

 

دوباره به من دروغ بگو دوباره به من دروغ بگو بگو که رویاهایت میان مرگ و من پرسه نمی‌زند تن‌ات را چند بار خلاصه کرده‌ای میان تن آب و طناب؟ چند بار مرد شده‌ای به مرگ فکر کرده‌ای چند بار به من به پیراهن‌ام که نباشد دروغ بگو قهرمان مگر یک مرد نکه ظرف های شسته را با دستمال زبر سپید خشک کنی شادمان می شوی؟ پس آن پرنده های جمله ها که هرگز بی سرآغازی به نام "ما" در اندیشه هایت پر نمی گرفتند کجا رفتند؟ هلیا! مگر نمی گفتی که "ما" با هم خواهیم خندید و با هم خواهیم گریست ؟ که روزی افسانه وش خواهیم مرد، در کنار

فیلم داش آکل – Dash Akel Film سال ساخت: 1396 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود نویسنده: منصور ابراهیمی | تهیه کننده و کارگردان: محمد عرب

اسامی بازیگران داش آکل حسین یاری، مهران غفوریان، محمدرضا شریفی نیا، هلیا امامی، فاطمه گودرزی، مهرداد ضیایی، نیما شاهرخ شاهی، علی صادقی، ارژنگ امیرفضلی، امیرحسین صدیق، قدرت ا… صالحی، الله قلی نظری، محسن افشانی، ارسلان قاسمی، علی مسعودی (مشهدی)، امین ایمانی، رضا عزیزی، ایمان صفا، رضا هاشمی، علیرضا بابایی، محمد زاهدی و …

خلاصه داستان داش آکل: من می‌دونم جای تو، تو قلب من کجاست… ت. ولی… ی. نمی‌دونم… م. اصلا جایی تو قلب تو دارم یا نه؟… تو منو قبول کردی فقط به خاطر…؟ .

خبرهای جدید از داش آکل پروانه نمایش فیلم داش آکل داده شد. / 6 اردیبهشت 97

تاریخ اکران داش آکل شهریور 97 زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 

  

 

 

 

دانلود فیلم داش آکل


فیلم سریال مرتبط