دانلود مسابقه 13 شمالی با حذفیات

شنبه 02 تیر 1397
14:33

دانلود رایگان کامل مسابقه 13 شمالی با حذفیات 1397 علیرضا امینی, دانلود مسابقه 13 شمالی با حذفیات با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود مسابقه 13 شمالی با حذفیات سینمایی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه با حذفیات

دانلود مسابقه 13 شمالی

دانلود مسابقه 13 شمالی

 

.ظ خبرت هست که دلتنگ نگاهت شده ام خبرت هست که دلتنگ نگاهت شده ام بی قرار تو و چشمان خمارت شده ام خبرت هست دلم مست حضور تو شده عاشق و شیفته ی زنگ صدایت شده ام خبرت هست که باران بهارم شده ای چون پرستوی مهاجر نگرانت شده ام خط به خط زنده گی ام پر شده از بودن تو خبرت نیست و شادم که فدایت شده ام. "ناشناس" برچسب‌ها: شعر دلتنگی 2 نظر | توسط: نیما پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:04 ب.ظ سپیده‌ی صبح دیروز یک سال تمام در جست‌وجویت بودم اما تو بر لب‌هایم خفته بودی بعد، اشتباهاً لب‌هایم را به بهار دوختم چشم‌هایم را به باران قلبم را به گل و تو با سپیده‌ی صبح شبنم شدی و به درونم غلتیدی تا گلی که در اعماق قلبم بود پژمرده نشود.

Legall Download 13 Shomali New Iranian series by Hamid Goudarzi کارگردان: علیرضا امینی تهیه‌ کننده: رضا چاپلقی |پخش کننده: کول دانلود

بازیگران مسابقه 13 شمالی در گروه آقایان: کامبیز دیرباز، محمدرضا هدایتی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی و در گروه خانم ها، سحر قریشی، لیلا اوتادی، سمانه پاکدل، سارا منجزی پور و بهاره افشاری حضور دارند.

خلاصه داستان 13 شمالی این مسابقه بین دو گروه از بازیگران چهره مرد و زن است.  این دو گروه با داوری حمید گودرزی در جنگل های بهشهر و نوشهر به رقابت می‌پردازند. این دو تیم در طی 10 روز با یکدیگر رقابت داشتند و در هر روز یک دور از مسابقات برگزار می شد. تیم بازنده باید برای دور بعد، یک نفر را از بین خودشان حذف می کرد تا به همین شکل تیم ها به مرحله نهایی برسند.

زمان پخش 13 شمالی 4 تیر 97.

  

 

 

دانلود مسابقه 13 شمالی


فیلم سریال مرتبط