دانلود فیلم شکلاتی با بازی شبنم مقدمی

چهارشنبه 15 شهریور 1396
13:38

دانلود رایگان فیلم شکلاتی با بازی شبنم مقدمی سهیل موفقدانلود سینمایی ایرانی فیلم جدید شکلاتی با بازی شبنم مقدمی, دانلود فیلم شکلاتی با بازی شبنم مقدمی کم حجم کیفیت بالا عالی ساخته  بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه

گذار این حقایق را برایت بگویم. راستش این است. من نمی بایستی به تو نزدیک می شدم، نمی بایستی عشق پاک و بزرگ تو را متوجه خودم می کردم، نمی بایستی بگذارم تو مرا دوست بداری. من مرده یی بیش نیستم و هنگامی که تو را دیدم آخرین نفس هایم را می کشیدم. شرافتمندانه نبود که بگذارم تو مرده یی را دوست بداری. افسوس، چشم های تو که مثل خون در رگ های من دوید، یک بار دیگر مرا به زندگی بازگرداند. تصور می کردم خواهم توانست به این رشته ی پر توان 

شکلاتی - Shokolati سال ساخت: 1395 | پخش: ؟ | پخش کننده : کول دانلود نویسنده: ؟ | تهیه کننده: ایرج محمدی | کارگردان: سهیل موفق   

لیست بازیگران فیلم شکلاتی: شبنم مقدمی ، محمدرضا شیرخانلو ، ارژنگ امیرفضلی و...

خلاصه داستان شکلاتی:  فیلمی ست که قصد دارد کام مخاطبین خود که خانواده ها، کودک و نوجوانان است را شیرین کند.

خبرهای جدید از شکلاتی ایرج محمدی: ارژنگ امیرفضلی به جمع بازیگران این فیلم پیوست و فیلمبرداری از ۲۸ امرداد ماه آغاز می شود. در کوهستان های نزدیک به آمل یک کارخانه ای وجود دارد که این فیلم دقیقا در همانجا کلید می خورد. علاوه بر آمل در یک کارخانه شکلات سازی در کمال شهر و تهران هم به فیلمبرداری خواهیم پرداخت. (10 امرداد 95)

دانلود فیلم شکلاتی

دانلود فیلم شکلاتی

 

 

دانلود فیلم شکلاتی


فیلم سریال مرتبط