دانلود قسمت 15 پانزدهم سریال قورباغه بصورت کامل

سه شنبه 03 فروردین 1400
17:44

دانلود سریال قورباغه قسمت 15 بصورت کامل اثری از هومن سیدی, دانلود قسمت پانزدهم سریال قورباغه بصورت کامل پخش شده در ساعت 20 روز 9 فروردین 1400 با لینک مستقیم رایگان کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت 15 سریال قورباغه بصورت کامل جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه بصورت کامل

دانلود سریال قورباغه

دانلود سریال قورباغه

سبز تمام پنجشنبه ها و کسی سراغ از ستاره و سیب و سلام نمی گیرد اگر نیایی همین اتفاق -ساده، دوستت دارم- به جایی نمی رسد... "به قلم خانم ماریا" برگرفته از وبلاگ: اشعار خانم ماریا نیما سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ق.ظ صبح بخیر تو صبح بخیر بنفش تو، از آن سوی گوشیِ تلفن جنگلی را در من رویاند! "نزار قبانی" اشعار نزار قبانی نیما دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:54 ق.ظ ای شب از رویای تو رنگین شده ای شب از رویای تو رنگین شده سینه از عطر توام

 

اسامی بازیگران سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی , آناهیتا افشار , مهران غفوریان , نوید پورفرج , محمدامین شعرباف , احسان منصوری , نیما مظاهری , سعید حاج علی , سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی

خلاصه داستان من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى کنم دارم خفه مى شم. احساس مى کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.

زمان پخش قسمت پانزدهم قورباغه 9 فروردین 1400

قورباغه مجموعه ای نمایشی داستانی درام و اجتماعی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده‌است: انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

سریال قورباغه – Ghurbaghe Serial سال ساخت: 1398 |پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود ژانر : درام | تهیه کننده: علی اسدزاده | نویسنده و کارگردان: هومن سیدی

سریال قورباغه قسمت 15

قسمت 15 سریال قورباغه


فیلم سریال مرتبط