دانلود سریال نوار زرد با بازی امیر آقایی

دوشنبه 27 شهریور 1396
18:48

دانلود رایگان کامل سریال نوار زرد با بازی امیر آقایی پوریا آذربایجانیدانلود سریال ایرانی جدید نوار زرد با بازی امیر آقایی لینک مستقیمدانلود سریال نوار زرد همه قسمت ها با بازی امیر آقایی کیفیت بالا عالی کم حجم

به 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:44 ق.ظ من به دست های تو ایمان دارم تمام صدایت گمراهی ست من به این گمراهی ایمان آورده ام من این گمراهی را دوست دارم من آغوش تو را می خواهم آغوشی که حرام است 

سریال نوار زرد سال ساخت: 1395 | پخش: 96 | پخش کننده: کول دانلود نویسنده: کریم لک زاده | تهیه کننده: ایرج محمدی | کارگردان: پوریا آذربایجانی 

بازیگران سریال نوار زرد امیر آقایی، بهاره کیان افشار، سیروس گرجستانی، قاسم زارع، امیرغفارمنش، سمیرا حسینی، کمند امیر سلیمانی، محسن بهرامی و…

خلاصه داستان نوار زرد: سرگرد گره پرونده های جنایی را باز می کند در این میان به پرونده ای برمی خورد که کشف واقعیت پای زندگی شخصی اش را به میان می کشد…

زمان و شبکه پخش نوار زرد هفته ناجا (مهر 96) از شبکه 2 سیما. 

 سریال نوار زرد

 

دانلود سریال نوار زرد

 

 

دانلود سریال نوار زرد


فیلم سریال مرتبط