سریال میدان سرخ ابراهیم ابراهیمیان

جمعه 05 دی 1399
14:29

ابراهیم ابراهیمیان دانلود رایگان کامل سریال میدان سرخ, دانلود سریال میدان سرخ ابراهیم ابراهیمیان با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی نسخه بلوری 4کا با ترافیک نیم بها, دانلود سریال میدان سرخ ابراهیم ابراهیمیان شبکه نمایش خانگی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه ابراهیم ابراهیمیان

دانلود سریال میدان سرخ

دانلود سریال میدان سرخ

فاصله ها هنوز هم دوستت دارم .... نمیدانی چقدر پاهایم می ترسممنبع نیما شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ ای مهربانتر از من ای مهربانتر از من با من در دستهای تو آیا کدام رمز بشارت نهفته بود ؟ کز من دریغ کردی تنها تویی مثل پرنده های بهاری در آفتاب مثل زلال قطره باران صبحدم مثل نسیم سرد سحر مثل سحر آب آواز مهربانی تو با من در کوچه باغهای محبت مثل شکوفه های سپید سیب ایثار سادگی است افسوس آیا چه کس تو را از مهربان شدن با من مایوس می کند؟ "

اسامی بازیگران میدان سرخ امیرحسین آرمان , بهرام افشاری , حمید فرخ‌نژاد , مهتاب کرامتی , آرمین رحیمیان خلاصه داستان میدان سرخ: …. خبرهای جدید میدان سرخ سریال نمایش خانگی «میدان سرخ» کلید خورد. فیلمبرداری این سریال این روزها توسط دو گروه انجام می‌شود و بخشی از سکانس‌ها توسط نیما اقلیما ساخته می‌شود تا سریال «میدان سرخ» برای زمان تعیین شده آماده پخش شود. / آذر 99 زمان پخش در شبکه نمایش خانگی بهار 1400 (جهت دریافت تاریخ دقیق تر به تلگرام ما بپیوندید)

سریال میدان سرخ


فیلم سریال مرتبط