مهاجرت به نیوزلند

پنجشنبه 13 تیر 1398
12:21

مهاجرت به نیوزلند

نیوزلند از جمله کشورهای انگلیسی زبان می باشد که مقصد جذابی برای مهاجران می باشد. از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار است و با مهاجرت به این کشور می توانید از مزایای خوب این کشور بهره مند گردید.

روش های مهاجرت به این کشور شامل مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری و... می باشد. هر کدام از این طرق مهاجرت شرایط متفاوتی دارد و شما برای اینکه بتوانید از این طرق به کشور نیوزلند مهاجرت نمائید، باید شرایط کامل را احراز نمائید.

 

برای مهاجرت به نیوزلند قبل از هر اقدامی باید شرایط خود را برای اخذ ویزای این کشور بررسی نمائید. به مقاله مربوط در هیمن زمینه مراجعه نمائید و اطلاعات اولیه را دریافت نمائید.

ویزای کار نیوزلند

ویزای کار نیوزلند به صورت امتیازبندی می باشد و شما باید امتیازات خود را در این کشور بررسی نمائید. از عواملی مثل سن، مدرک تحصیلی، تجربه کاری و... می توانید امتیاز اخذ ویزای این کشور را دریافت نمائید. به عنوان مثال اگر شما از لحاظ سنی بین 20 تا 29 سال را داشته باشید، بیشترین امتیاز را به دست می آورید و افراد دارای 6 سال سابقه کار می توانند 20 امتیاز را به دست بیاورند.

 برای بررسی امتیازات خود و نحوه محاسبه آن با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید و از مشاوره رایگان ما بهره مند گردید. از مشاغل مور نیاز در کشور نیوزلند می توان به رشته های مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، رشته های مربوط به مالی و حسابداری، کامپیوتر و... اشاره نمود.

مزایای اخذ ویزای کار نیوزلند شامل دریافت اقامت متقاضی به همراه خانواده، دریافت اقامت بلند مدت و بعد از چند سال زندگی در این کشور دریافت اقامت دائم، امکان تردد به کشورهای دیگر بدون اخذ ویزا و... می شود.