دانلود سریال شاهگوش فصل اول ورژن ارجینال

شنبه 28 مهر 1397
21:46

دانلود رایگان کامل سریال شاهگوش فصل اول ورژن ارجینال 1397 اثری از داوود میرباقری, دانلود سریال شاهگوش فصل اول ورژن ارجینال با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود سریال شاهگوش فصل اول ورژن ارجینال شبکه نمایش خانگی ایرانی جدید  بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه ورژن ارجینال

دانلود سریال شاهگوش فصل اول

دانلود سریال شاهگوش

 

ظ وقتی تو نیستی ... وقتی تو نیستی شادی کلام نامفهومی است و دوستت می دارم رازی است که در میان حنجره ام دق می کند وقتی تو نیستی من فکر می کنم تو آنقدر مهربانی که توپ های کوچک بازی تصویرهای صامت دیوار و اجتماع شیشه های فنجان ها، حتی از دوری تو رنج می برند و من چگونه بی تو نگیرد دلم ؟ اینجا که ساعت و آیینه و هوا به تو معتادند و انعکاس لهجه شیرینت هر لحظه زیر سقف شیفتگی هایم می پیچد! ... "حسین منزوی" (بخشی از شعر "وقتی تو باز می‌گردی") + با تشکر از خانم فریبا برای ارسال این شعر زیبا + این بخش از شع"وقتی تو باز می‌گردی" آنقدر زیبا بود –و به تنهایی خودش یک شعر کامل- که حیفم آمد جداگانه پستش نکنم.

سریال شاهگوش – Shahgush Series تهیه کننده: ? | نویسنده: ? | کارگردان: داوود میرباقری سال ساخت: 1392 |پخش: 93 | پخش کننده: کول دانلود

اسامی بازیگران شاهگوش فصل اول فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، احمد مهران‌فر، شهرام حقیقت دوست، هادی کاظمی، رسول نجفیان حامد میرباقری، الهام پاوه نژاد، مصطفی طاری و ….

خلاصه داستان شاهگوش فصل اول: کله‌ پزی که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالفت پدر روبرو می‌شود. در ادامه یک تصادف منجر به فوت کله‌پز می‌شود باعث بازگشایی پرونده یک قتل می‌شود؛ کله‌پز داستان حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبزرنگی تصادف کرده و در پی این تصادف می‌میرد! تنها شاهد اتفاق مردی است تک‌چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. این طوری است که تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می‌شوند و این چنین است که داستان وارد فاز کلانتری می‌شود. افسر پرونده و چند تن از مامورین کلانتری به دنبال قاتل می‌گردند. تا این که ….

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی سال 1393

  

 

 

دانلود سریال شاهگوش فصل اول


فیلم سریال مرتبط