دانلود سریال ممنوعه قسمت 4 چهارم 1080p

شنبه 07 مهر 1397
20:02

دانلود سریال ممنوعه 9 مهر 97 قسمت چهارم 4 1080p, دانلود رایگان کامل قسمت چهارم 4 1080p سریال ممنوعه با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود قسمت چهارم 4 1080p سریال ممنوعه مجموعه نمایش خانگی ایرانی جدید ساخته امیر پورکیان بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip 1080p

دانلود سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه قسمت چهارم

 

و را دوست دارم چون نان و نمک چون لبان گر گرفته از تب که نیمه شبان در التهاب قطره ای آب بر شیر آبی بچسبد! تو را دوست دارم چون دقایق شک ّ انتظار و دل واپسی هنگام گشودن بسته ای بزرگ که از درون آن بی خبری! تو را دوست دارم چون اولین سفر با هواپیما بر فراز اقیانوس چون هیاهوی درونم لرزش دل و دستم در آستانه دیداری در استانبول! تو را دوست دارم چون گفتن: "شکر خدا زنده‌ام" "ناظم حکمت" -------------------------------------------------------------- دفتر عشق: در منزل وصل توشه‌ای نیست مرا / وز خرمن عشق خوشه‌ای نیست مرا گر بگریزم ز صحبت نااهلان / کمتر باشد که گوشه‌ای نیست مرا "سنایی" -------------------- پ.ن: 

سریال شبکه خانگی ممنوعه، یکی از پر ستاره ترین سریال های خانگی است که در سالهای اخیر تولید شده است و اگر چه نمیتوان نسبت به موفقیت و استقبال مردمی از آن همچون گلشیفته و شهرزاد خبر داد، اما حضور چهره های مطرح سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر از پژمان بازغی و بهاره افشاری گرفته تا نیکی کریمی، سریالی در ژانر اجتماعی پر کششی را در اختیار بیننده تلویزیونی قرار خواهد داد. آن هم با بازی بازیگرانی که در سالهای اخیر هنرنمایی موفق آنها را در تلویزیون و سینما شاهد بودیم. برخی از بازیگران این سریال برای نخستین بار در تولیدات شبکه های خانگی حضور پیدا کرده اند که میتواند طرفداران آن ها را برای خرید این مجموعه در روزهای آینده ترغیب کند.

اسامی بازیگران قسمت چهارم ممنوعه نیکی کریمی، خاطره اسدی، آناهیتا درگاهی، امیرحسین آرمان، آتیلا پسیانی،پژمان بازغی، الهه حصاری،هادی حجازی فر و مجید مظفری.

خلاصه داستان قسمت چهارم ممنوعه: این سریال به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی صادق یازی استارت خورده است . خاطره اسدی از بازیگران این سریال قبلا در اینستاگرامش گفته بود که نقشی متفاوت را در سریال ممنوعه ایفا خواهد کرد. سرو رسانه پارسیان، بزودی کارپخش و توزیع این سریال را عهده دار خواهد شد. بهاره افشاری و هادی حجازی فر برای نخستین بار است که در سریال های ساخته شده در شبکه های خانگی حضور پیدا میکنند.

زمان پخش 9 مهر 97.


 

 

 

دانلود سریال ممنوعه


فیلم سریال مرتبط