دانلود سریال ممنوعه قسمت دوم با حذفیات

شنبه 10 شهریور 1397
21:07

دانلود رایگان سریال ممنوعه قسمت دوم 2 با حذفیات امیر پورکیان, دانلود کامل قسمت دوم 2 سریال ممنوعه با حذفیات با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود قسمت دوم 2 سریال ممنوعه با حذفیات مجموعه نمایش خانگی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه با حذفیات

دانلود سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه قسمت دوم

 

سینه داری الصلا پای نِه در وادی فقر و فنا عاشق و دیوانه و بی خویش باش در صف آزادگان درویش باش.‏ "دکتر جواد نوربخش" پ.ن: عده ای این شعر را به اشتباه به مولانا منسوب کرده اند.‏ ‎ منبع: ‏‎ برچسب‌ها: اشعار جواد نوربخش 0 نظر | توسط: نیما شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:04 ق.ظ چه بگویم سحرت خیر؟ چه بگویم سحرت خیر؟ تو خودت صبح جهانی من شیدا چه بگویم؟ که تو، هم این و هم آنی به که گویم که دل از آتش هجر تو بسوخت؟ شده‌ای قاتل دل؛ حیف ندانی که ندانی همه شب سجده برآرم که بیایی تو به خوابم و در آن خواب بمیرم که تو آیی و بمانی چه نویسم که قلم شرم کن

سریال شبکه خانگی ممنوعه، یکی از پر ستاره ترین سریال های خانگی است که در سالهای اخیر تولید شده است و اگر چه نمیتوان نسبت به موفقیت و استقبال مردمی از آن همچون گلشیفته و شهرزاد خبر داد، اما حضور چهره های مطرح سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر از پژمان بازغی و بهاره افشاری گرفته تا نیکی کریمی، سریالی در ژانر اجتماعی پر کششی را در اختیار بیننده تلویزیونی قرار خواهد داد. آن هم با بازی بازیگرانی که در سالهای اخیر هنرنمایی موفق آنها را در تلویزیون و سینما شاهد بودیم. برخی از بازیگران این سریال برای نخستین بار در تولیدات شبکه های خانگی حضور پیدا کرده اند که میتواند طرفداران آن ها را برای خرید این مجموعه در روزهای آینده ترغیب کند.

اسامی بازیگران قسمت دوم ممنوعه نیکی کریمی، خاطره اسدی، آناهیتا درگاهی، امیرحسین آرمان، آتیلا پسیانی،پژمان بازغی، الهه حصاری،هادی حجازی فر و مجید مظفری.

خلاصه داستان قسمت دوم ممنوعه: این سریال به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی صادق یازی استارت خورده است . خاطره اسدی از بازیگران این سریال قبلا در اینستاگرامش گفته بود که نقشی متفاوت را در سریال ممنوعه ایفا خواهد کرد. سرو رسانه پارسیان، بزودی کارپخش و توزیع این سریال را عهده دار خواهد شد. بهاره افشاری و هادی حجازی فر برای نخستین بار است که در سریال های ساخته شده در شبکه های خانگی حضور پیدا میکنند.

زمان پخش 12 شهریور 97.

 

 

 

دانلود سریال ممنوعه


فیلم سریال مرتبط