دانلود سریال ریکاوری فایل اصلی

چهارشنبه 20 تیر 1397
14:37

دانلود رایگان کامل سریال ریکاوری فایل اصلی بهادر اسدی, دانلود سریال ریکاوری فایل اصلی با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود سریال ریکاوری فایل اصلی نمایش خانگی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه فایل اصلی

دانلود سریال حباب زر

دانلود سریال ریکاوری

 

نمکشان غلیظ شده است که پوستم را می سوزاند.. بیا و برایم بخند دوباره سوال و جوابم کن از کارهایی که انجام داده ام از کاره هایی که می خواهم انجام بدهم بیا تا برای تو بگویم که وقتی تو نباشی من هیچ کار خاصی برای انجام دادن ندارم .. دستم به هیچ کاری نمی رود و کمردرد را بهانه می کنم که بنیشم یک گوشه و تکان نخورم بیا و دوباره برای کارهایی که باید انجام بدهم زمان تعیین کن.. تو نمی فهمی نبودنت چه به روز من می آورد خورشیدی که بی تو بتابد برای من از خاک هم سردتر است... بیا و ببینین خانه ی کوچک ما آنقدرها جایی برای خلوت کردن ندارد که بنیشنم و زانوهایم را بغل کنم و بلند بلند گریه کنم اینجا انقدر کوچک است که باید کلاسم را بهانه کنم برای تنهایی هوای مسموم اینجا مرا می کشد نفسم را بند می آورد این .. این.. روز لعنتی

ریکاوری - Recovery سال ساخت: 1397 |پخش: 97 | پخش کننده: کول دانلود نویسنده: مهرداد نیکنام | تهیه کننده: جمال گلی | کارگردان: بهادر اسدی اسامی بازیگران ریکاوری بهادر اسدی، مجید واشقانی و شیوا طاهری خلاصه داستان ریکاوری: ... خبرهای جدید ریکاوری سریال جدید ریکاوری به زودی توسط تصویر دنیای هنر وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد. زمان پخش ... گالری عکس های سریال ریکاوری ...

 

 

 

 

دانلود سریال ریکاوری


فیلم سریال مرتبط