دانلود سریال عالیجناب قسمت پنجم 5 امیر اقایی

سه شنبه 25 مهر 1396
14:36

دانلود رایگان قسمت پنجم 5 سریال عالیجناب امیر اقایی سام قریبیان, دانلود قسمت پنجم سریال عالیجناب امیر اقایی, دانلود قسمت 5 پنجم از فصل 1 سریال ایرانی جدید عالیجناب با لینک مستقیم امیر اقایی کیفیت بالا عالیدانلود سریال عالیجناب

دانلود قسمت پنجم سریال عالیجناب

 □ در من شک لانه کرده بود دستهای تو چون چشمه ای به سوی من جاری شد و من تازه شدم من یقین کردم یقین را چون عروسکی در آغوش گرفتم و در گهوارهی سالهای نخستین به خواب رفتم در دامانت -که گهواره رویاهایم بود - و لبخند آن زمان به لب هایم برگشت با تنت برایم لالا گفتی چشمهای تو با من بود و من چشمهایم 

  سام قریبیان (زاده ۱۳۵۷ در تهران) بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی فرزند فرامرز قریبیان و مینا خیامی است. سینمایی[ویرایش | ویرایش] کارگردان[ویرایش | ویرایش] سریال عالیجناب (پخش در شبکه نمایش خانگی- کارگردان سام قریبیان(۱۳۹۴–۹۵) ۳۶۰ درجه (۱۳۹۳) نویسنده[ویرایش | ویرایش] انار و گل از نماشا

بازیگران سریال عالیجنابسعید آقاخانی، امیرآقایی، لیلااوتادی، حسین پاکدل، بابک حمیدیان، سحردولتشاهی، آزاده صمدی، احسان کرمی ، پریوش نظریه ، داریوش کاردان ، صالح میرزاآقایی و حسین یاری  کیفیت بالا عالی

 

 

 

 

دانلود قسمت پنجم سریال عالیجناب


فیلم سریال مرتبط